Free search. Try it..

Azam baru 2009 ???

Kedengaran bunyi ledakan mercun bertalu-talu di luar sana. Saya kat depan laptop ni cuma mendengar kemeriahan di luar sambil menulis apa yang sedang berlegar-legar dalam kepala otak. Saya tidak keluar untuk menyambut ketibaan tahun baru. Cuma lepak-lepak di rumah dan memikirkan apa yang saya hendak lakukan dalam tahun 2009 ini. Memang ada perancangan yang telah saya rangka sebelum ini dan tunggu masa sahaja untuk start enjin. Hmm... biarlah idea-idea tu bercampur gaul dalam fikiran saya. Mana tahu boleh cetuskan idea atau idea-idea yang lain. Apa ya yang ingin saya buat? Rasanya biarlah menjadi rahsia dulu. Bagi saya bila dah nampak hasil baru saya beritahu. Kalau cakap awal-awal, pastu tak jadi malu gak... heheee...

Kalau orang tanya saya apa azam tahun baru saya, saya akan beritahu azam saya tahun ini adalah untuk capai azam-azam saya yang lepas. Memang banyak yang tidak terlaksana. Pasal apa tak terlaksana? Pasalnya cuma 1. Sikap ataupun omputeh cakap attitude. Biasanya masa buat azam memang begitu bersemangat. Lepas beberapa minggu... hampeh... Harap-harap tahun ni tuhan berikan saya semangat dan jalan untuk saya capai seberapa banyak yang boleh. Jangan lupa doakan buat saya ya.

Semenjak dua menjak saya jarang menulis (menaip) di blog ni. Bukan saya dah kehabisan idea atau pun dah malas. Cuma kadang-kadang masa tidak mengizinkan saya berbuat demikian. Dalam forum pun saya dah jarang masuk. Cuma kalau ada pertanyaan dari ahli forum, barulah saya log in dan jawab semampu saya. Actually saya langsung tak buat promotion untuk forum dan blog ni. Biarlah hanya ditemui dalam search engine.

Apa lagi nak tulis ya? Oh ya baru tadi saya dapat payment dari dotcomsecrets menerusi akaun Paypal saya. Alhamdulillah ada lagi rezeki saya tahun 2008. Mungkin program ni tak der mengena dengan adsense, tapi saya nak khabaq juga pasal program ni cukup mudah dan yang paling penting ianya percuma. Kalau nak tahu, biar saya terangkan di bawah ni dan jangan lupa daftar :)

Russell Brunson telah berjaya menjadi salah seorang Bilionaire menerusi perniagaan internet beliau.

Beliau kini sedang menganjurkan Pay Per Lead yang terbaru dimana beliau akan memberikan anda USD1 bagi setiap orang yang mendaftar pada pertandingan yang beliau anjurkan.

Jadi, baca dengan teliti.

Ia merupakan satu latihan untuk anda menjadi seorang usahawan internet yang berjaya.Apa yang best tentang pertandingan ini, setiap orang yang anda menyertainya, Russell akan berikan USD1 bagi level 1 dan level 2.

Saya telah berjaya mendapat beberapa ratus dollar sebelum ni. Jadi anda pun boleh lakukannya. Semua orang bermula dari zero. Jadi jangan merendah diri.

Apa yang perlu anda buat...

-------------------
Langkah 1
-------------------
Daftarkan diri anda di

http://tinyurl.com/USD1Percuma

---------------------
Langkah 2
--------------------
Terdapat 3 tawaran, anda perlu klik butang NO pada bahagian bawah.

Anda tidak perlu terima tawaran berkenaan.Kita hanya buat duit menerusi referal yang kita akan buat nanti.

------------------------
Langkah 3
------------------------
Kemaskini akaun anda. Masukkan akaun Paypal anda.

Ini adalah kerana bayaran akan dibayar menerusi akaun Paypal.

----------------------------
Langkah 4
--------------------------
Ia merupakan langkah yang paling sukar iaitu

Promosi...Promosi...Promosi

Ia adalah kunci kejayaan anda dan saya. Anda promosikannya
kepada rakan rakan anda. Dapatkan seramai mungkin.

Daftarkan diri anda di

http://tinyurl.com/USD1Percuma

Itulah sedikit sebanyak info yang saya boleh bagi. Mesti anda tidak percaya dengan program ni. Kalau ikut logik, mana ada orang yang senang-senang nak kasi duit. Ok, kat bawah ni s.s yang saya ambil dari akaun Paypal saya :
Saja saya kecilkan gambar. Kalau nak besarkan, cuma klik jer kat gambo tu. Hehee... low profile.

Sambung balik pasal cerita azam 2009. Harapan saya dengan Adsense ialah nak jadikan blog-blog saya sebagai mesin duit macam kilang cop duit selain menimba ilmu-ilmu baru dalam internet. Tapi tak tahulah macam mana akan datang dengan keadaan ekonomi yang semakin gawat ni. Terus terang saya cakap yang earning saya bulan Dis 2009 ada penurunan. Bagi saya itulah asam garam dunia perniagaan. Ada kalanya untung dan ada kalanya rugi. Sama seperti perniagaan offline juga.

Oklah, saya nak berhenti takat ni dulu pasal nak sambung angan-angan saya untuk tahun 2009. Bukan angan-angan kosong, tapi angan-angan untuk jadikan angan-angan selama ini berjaya. Planning kena ada pas tu baru bertindak. Ye tak? Saya percaya anda semua juga ada menyimpan azam tahun baru jugakan? Jadi sama-samalah kita mencapainya dengan berusaha semampu yang boleh dan selebihnya kita serahkan kepada tuhan yang esa. Wallahu'alam. Di kesempatan ini saya mengambil peluang untuk mengucapkan Salam Maal Hijah 1430 dan Selamat Menyambut Tahun Baru 2009.

Pantun jangan tak pantun :

2008 telah pergi,
2009 datang mengganti,
Azam baru tersemat di hati,
Semga tercapai apa yang dihajati...

Salam ikhlas dari saya :)

1 ulasan:

Mysterious Surfer berkata...

Selamat Tahun Baru... Semoga azam baru tercapai...

Read me first

Sila baca posting paling belakang dahulu untuk pemahaman yang jelas.

Post views hit counter